Er is niks vervelender dan dat er iets kapot gaat, wat nog niet kapot hoort te gaan. Gelukkig gelden er garantietermijnen op producten. Wanneer je aanspraak hebt op garantie en hoe je een garantieaanvraag moet indienen, lees je hier onder!

Wanneer kan ik een garantieaanvraag indienen?

Wanneer een product sneller kapot gaat dan het beloofd heeft, heb je meestal recht op garantie. Schade door eigen gebruik valt hier buiten.

Denk aan naden die bijvoorbeeld los gaan van een randkussen, of een gat in uw springmat door een weeffout. Zodra het defect komt door een fabrieksfout, valt de schade onder garantie.

Hoe dien ik een garantieaanvraag in?

Wanneer er aanspraak gemaakt kan worden op garantie, helpen wij u graag verder. Het volgende mag u mailen naar Info@vaneebuitenspeelgoed.nl:

  1. Minimaal 2 foto's van het defect
  2. Factuur
  3. 12-cijferige serienummer. Dit is alleen van toepassing bij de producten van BERG en begint met B/N.

Hoelang duurt een aanvraag?

Wij dienen voor u een aanvraag in bij één van onze leveranciers, waar experts kijken naar de aanvraag. Hierdoor ontvangen we de juiste informatie om eventuele schade te herstellen. De duur van een aanvraag is daarom wisselend per aanvraag en product. Wel houden wij u ondertussen op de hoogte van het verloop van de aanvraag.

Mijn aanvraag is goedgekeurd, wat nu?

Wanneer jouw aanvraag is goedgekeurd, kan het zijn dat er een vervangend onderdeel wordt gestuurd. Voor elk onderdeel staat een levertijd. Zodra wij deze hebben ontvangen, sturen wij het direct naar u op. Ondertussen brengen wij u op de hoogte van eventuele levertijden en verzendingen.

Mijn aanvraag is afgekeurd, hoe nu verder?

Wij snappen dat dit heel vervelend is en willen u daarom graag verder helpen met passend advies.