Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vaneebuitenspeelgoed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Klachten
Vandaag is het zondag. Wij beschouwen de zondag als een rustdag. Een dag waarop wij geen zakelijke activiteiten ondernemen. Dat is de reden waarom u vandaag geen offerte kunt aanvragen of bestelling kunt plaatsen. Wij hopen op uw begrip, wensen u een fijne zondag en zien u graag morgen terug.